میلادیزاین

پلاگین پرداخت درون برنامه همراه پی برای کانستراکت

همراه پی این امکان را به تمامی توسعه دهندگان نرم افزاری میدهد که با ثبت و فعالسازی درگاه پرداخت آنلاین ، وجوه نقد را به صورت کاملا ایمن و با متد های مختلف از مشتریان خود از درون برنامه ها دریافت نمایند. هیچ نیازی به برنامه نویسی پیچیده برای استفاده از درگاه پرداخت آنلاین نخواهید داشت.

همراه پی سیستم پرداخت درون برنامه ای میباشد که در هر نوع سیستم عاملی قابل استفاده میباشد . تفاوتی نمیکند که برنامه نویس Android , iOS و … باشید . با استفاده از این سیستم میتوانید از مشتربان خود درون نرم افزارهای خود وجه نقد دریافت نمایید و سرویس های خود را ارائه دهید.

توسط این پلاگین می توانید برای خروجی های اندروید، ویندوزفون و ios پروژه های خودتون پرداخت درون برنامه ای مشترک قرار بدید. این پلاگین با تمامی خروجی ها تست شده و به درستی عمل می کند. به همراه پلاگین سورس مثال و فایل راهنمای کامل نصب، پیاده سازی و خروجی گرفتن در کوکون و اینتل قرار داده شده است.


5000 تومانپرداخت آنلاین


برچسب ها : , , , , ,
۷۲۳ بازدید
۱۳۹۶/۰۴/۰۶

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">